Fungerar det med broddar man fäller in när de inte behövs?

Åh! Tack! Då är de kanske värda att prova ändå trots allt! De jag har från hööks ger för dåligt av allt, för dåligt stöd under foten, runt ovansidan av foten och vristen, för dålig stötdämpning, för dåligt dropp, så, inget bra köp för min del.

Jag håller med om allt.
 
Åh! Tack! Då är de kanske värda att prova ändå trots allt! De jag har från hööks ger för dåligt av allt, för dåligt stöd under foten, runt ovansidan av foten och vristen, för dålig stötdämpning, för dåligt dropp, så, inget bra köp för min del.
Om du är intresserad av icebug och då med dubbar som inte går att fälla in, så kan jag rekommendera "Speed ladies BUGrip". Vet inte vad de väger men har inte alls tänkt på vikten när jag använt dem. Riktigt bekväma. Finns säkert skor med större dubbar men dessa har varit tillfälliga för mig på hundpromenader etc.
 
Om du är intresserad av icebug och då med dubbar som inte går att fälla in, så kan jag rekommendera "Speed ladies BUGrip". Vet inte vad de väger men har inte alls tänkt på vikten när jag använt dem. Riktigt bekväma. Finns säkert skor med större dubbar men dessa har varit tillfälliga för mig på hundpromenader etc.
Tack! Ett par sådana är nu påväg till mig :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 547
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Önskar framförallt svar från er som har erfarenhet själva/via anhörig eller genom ert arbete eller så. Alltså helst inga vilda...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 690
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 303
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp