Bukefalos 28 år!

I

Isidor

kanske ligger i fel forum men. jag har 3 katter och ska köpa en ny soffa tänkte spray in den i fy spray. det jag skulle vilja vet om det håller katterna borta med klösning ? sen ger det fläckar eller inte fläckar på ljust tyg ?
 
Sv: Fy spray

Min erfarenhet är att katterna ger blanka :devil: i fyspray.
Även om det hade fungerat skulle jag vara mycket skeptisk till att använda det i soffan, vill du att katterna ska uppleva hela soffan som obehaglig?
Köp en soffa i ett inte så klösvänligt material istället. (Det vet man ju inte till 100% innan, men grövre tyger och tyger med kraftigare struktur brukar vara mer populära)
 
Sv: Fy spray

Våra katter skiter också i fysprayen. Den har aldrig funnits på tapeten, sladdarna, soffan m.m m.m .... :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 866
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 960
Senast: Sel
·
Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 271
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 177
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp