Bukefalos 28 år!

H

hundar

Behöver tips på vad man kan fylla urätna märgben med. Går det att frysa om fäskfoder o fylla det med? Borde ju gå då de äter all lustig skit ute.
Har ni andra förslag? Känslig kille som ej tål märgen tyvärr.
 
Sv: Fyllning

Det går att fylla med leverpastej, mjukost, blötmat för katt och köttfärs. Finns säker en massa till men det är vad jag har provat med hittills.
 
Sv: Fyllning

Du kan stoppa i precis vad du vill,som din kille kan äta.Du har redan fått bra förslag och sen sätter bara fantasin gränser på vad du kan stoppa i.

Färskfoder kan du frysa om, och ha i
Uppblött torrfoder
matrester(mosad potatis och något mer kanske)
leverpastej
Vov eller annan "burkkonserv" med hundfoder
Om han är van vid kött,kan du stoppa i köttfärs eller andra köttprodukter(blanda eventuellt med något så att du får en klabbig smet som blir lätt att frysa och håller ihop)
Blodpudding
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Har fött upp en kull med valpar, där den valpen jag valde att själv behålla alltid haft väldigt dålig aptit. Jag fick "tvinga"...
Svar
8
· Visningar
1 684
Senast: Bison
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 650
Senast: Buongusto
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 828
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp