M

Mos410

Idag köpte jag 5 par shortchaps i mocka tre par bruna och två par svarta. Verkar vara jätte bra kvalité och de är så sköna:love:
Ett par strykkappor till bak i stl full.
Tre ländtäcken (typ insäkts täcke) underbar kvalité alla tre i stl. full förmodligen riktigt bra om man har svettig häst också. (dessutom snygg mörk blå med ljusblå kant).
Dessutom 5 spön (alround) (två ska jag ge bort precis som med två av ländtäckerna). Två svarta och tre mörkblå. Väldigt snygga och stil rena.

Gissa hur mkt jag betalat för allt detta:grin:

hör och häpna: 110 kr :eek:

shortchaps/ländtäcken och strykkappor= 10 kr/st
spön: 5 kr/st

jag va som i chock när jag hittade dessa (och någon av varorna va märket globus mins inte vad :o :crazy: ).
Min faster och jag frågade om detta verkligen kunde stämma? och jo visst va de så, de som va där hade ingenaning om vad häst grejer kostade normalt och ville bara bli av med det då de inte hade plats i butiken. :eek:

Dessutom fick vi en huva grattis som igentligen tillhörde flugtäckena som de sålt slut på innan "rean".

Ja jag fattar ingenting. Men är överlycklig! Detta är vad jag kallar att fynda. :D sorry bara måsta skriva av mig.
 
Sv: Fyndat :D

Allting sprillans nytt:D har noga kollat alla sömmar m.m. inga defekter alls ;)
 
Sv: Fyndat :D

Jisses, vilken tur du måste haft :eek:!

Själv fyndade jag nyss ett begagnat träns på Tradera som visade sig vara både snyggt, mjukt och väldigt välskött. Träns, tyglar och bett (bettet var tyvärr för stort för min pålla) = 6 kr...:bump:
 
Sv: Fyndat :D

:eek: De va som j*vlar i he*vete! Ursäkta mitt vedervärdiga språk :angel:
Och jag som tyckte att jag gjorde fynd igår när jag köpte 6 par benskydd & 1 bett för 50:-...
 

Liknande trådar

Utrustning Jag beställde för en tid sedan två par benskydd till min häst. Av beställningen framgick att det skulle vara ett par i M och ett i L...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: Gelina
·
Utrustning Eh ja.. Inventerade i mitt skåp i stallet en snabbis igår. Hann inte med så mycket men jag kom fram till att jag har löjligt mycket...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 624
Senast: imrahil
·
Övr. Djur -------------------------------------------------------------------------------- Jaha, och hur gick det här till nu då? I morse...
Svar
10
· Visningar
1 229
Senast: Gris-Eva
·
P
Utrustning Vad tyckte ni, ni som kollat in den? Tyckte det va ovanligt mkt nytt, både kläder o hästprylar. Västen s 5, snygg Fleecejackan s 7...
Svar
10
· Visningar
1 349
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp