Fyra dagar utan hormoner

Jag mår så fruktansvärt mycket bättre och är piggare redan. Klarar av dotterns humörsvängningar utan att själv börja gråta.

Har till och med bestämt mig att jag måste ta tag i kroppen nu. Fick mig en tankeställare när jag hjälpte min mamma och hennes sambo med ved häromdagen. Var helt slut efteråt. Kunde i början inte ens klättra upp på en stege pga stel som ett kylskåp. Hade blodsmak i munnen efter att ha burit kassar med ved och kände mig svimfärdig. Jag vill verkligen ha bättre kondis och bli smidigare. Tror även psyket kommer må ännu bättre med friskluft och promenader i skogen några gånger i veckan.

Nästa onsdag är det begravning för mormor som gick bort i torsdags. Hon hade somnat in under natten så när mamma kom upp på morgonen var hon borta. Fint ändå att mamma fick sitta med henne och säga hej då ordentligt. Kommer bli en sorglig begravning. Men är lättad att min fina mormor äntligen slipper lida.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min farmor fyllde 97 förra fredagen. Vi samlades i min fasters trädgård och åt tårta och pratade gamla minnen, precis som vi brukar göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 021
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid halv två. Motivationen saknades. Ute har det varit soligt till och från hela dagen...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
13 968
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp