Gå på konsert

yobre

Trådstartare
Hej
För första gången ska jag på en större konsert: Imorgon bär det av till Parken i Köpenhamn och där blir det Bruce Springsteen! Ska bli så himla kul. Själva resan fram och tillbaka är ordnad så den behöver jag inte bry mig så mycket om.

Men undrar lite hur det går till i själva arenan. Har en sittplatsbiljett. Är det varmt/kallt, klädsel? Det blir ju en ganska lång och sen kväll, finns det mat och dryck att köpa därinne? Annat att tänka på för en "nybörjare"?
 
Sv: Gå på konsert

öronproppar!! Jag menar det. Vi såg Brucan i lördags på friends arena och hade inte öronproppar med oss :meh: och var helt lomhörda hela nästa dag (d.v.s igår) och nästan som bakis. Så det är att rekommendera att ta med sig för säkerhets skull.

Annars så måste jag säga att han är helt makalös som live-artist. Han körde tre timmar i sträck utan att ta en enda paus - och gubben är 63 bast. Helt sjukt!!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 796
Senast: jemeni
·
Övr. Djur Jag är så himla trött på att se djur behandlas på ett dåligt sätt. Jag är så less på att se djurägare med mottot "de överlever"- vadå...
Svar
16
· Visningar
1 513
Senast: maalin_
·
Hästvård Gah, nu är jag farligt nära ett nervsammanbrott. (Nya) equiatrkern var ju här i onsdags, och rättade snedhet på bägge hästarna...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp