Gå till "senast olästa inlägg"

vallhund

Trådstartare
Har fått hicka senaste dygnet. Ofta hamnar jag flera sidor tbx i tråden som jag redan läst o i vissa fall skrivit inlägg i eller gillat andras inlägg.
 
Detta händer mig med i vissa trådar, men inte andra. Verkar främst vara trådar med många bilder i som detta händer för mig?
 
Konstigt, är ni säkra på att det inte är trådar där det har raderats inlägg? Där skulle jag kunna tänka mig att det kan gå snett.
 
Är det på dator eller mobil? Är det iphone eller android. Vilken webbläsare är det? Jag hat inte märkt något själv.
 
Samma här senaste dagarna men inte idag.
iPhone - Safari. Inte trådar där inlägg lär ha raderats utan genomgående i trådar.
 
Ni med apple-prylar har det slutat som för @mackan ?
Om problemen fortsätter regelbundet har ni möjlighet att prova om det fungerar i chrome?
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Kan man stänga av nedan beskriva notisfunktion? Den är helt oöverskådlig, och då den triggas igång vill jag inte längre se någon röd...
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: Jeffery
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Gunnar
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp