Gå till "senast olästa inlägg"

Jag uppfattar det som att problemet har löst sig av sig själv. Återkom om det inträffar igen, mer än en gång.
 
Är det bara mig det här händer för fortfarande?

Jag brukar kunna se det första olästa i en nanosekund innan buke hänger upp sig och förflyttar mig längre bak i tråden. Jag stannar ofta på samma sida, men flera inlägg längre bak än jag borde. Händer mig veterligen enbart i bildtrådar.
 
Jag brukar hamna på första inlägget i en tråd som jag inte varit inne på på ett tag. Som nu den här, jag har läst den innan, såg nu att det kommit nya inlägg, men hamnade ändå på första inlägget i tråden.

Android, Samsung Internet.
 
Jag brukar hamna på första inlägget i en tråd som jag inte varit inne på på ett tag. Som nu den här, jag har läst den innan, såg nu att det kommit nya inlägg, men hamnade ändå på första inlägget i tråden.

Android, Samsung Internet.
Fast sen då du klickat på gå till första olästa så hamnar du väl rätt?
 
Var finns den knappen?
Screenshot_20180804-232524_Chrome.jpg
 
Den har jag aldrig använt, jag kommer till första olästa bara genom att klicka på trådrubriken.
Men om du öppnar en tråd som du senast var inne i för flera år sedan, hamnar du automatiskt på senast olästa då också? Det är i dessa fall jag använder knappen. I nyare trådar hamnar jag alltid rätt och behöver inte knappen.
 
Men om du öppnar en tråd som du senast var inne i för flera år sedan, hamnar du automatiskt på senast olästa då också? Det är i dessa fall jag använder knappen. I nyare trådar hamnar jag alltid rätt och behöver inte knappen.
Jag kollade på några gamla trådar nu, där fanns inte knappen för visa första olästa.
 
Jag tror knappen visas i trådar man inte läst på ca en månad eller yngre om man inte kommer rätt direkt. Sedan tror jag det kan finnas en gräns för hur länge den visas, eventuellt kopplat till bytet till detta forum eller bytet till version 2 av detta forum.
 
Hände mig senast igår i en färsk tråd, kommer inte ihåg vilken. Tyckte det var lite likadant jag läste men ibland så blir ju inläggen lite lika. Men sen så insåg jag att jag blivit inkastad 2-3 sidor från där jag slutat läsa. Så istället för på sida 9 så fick jag börja på sida 7.
Och i en annan tråd hamnade jag i början - också den färsk. Chrome.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Kan man stänga av nedan beskriva notisfunktion? Den är helt oöverskådlig, och då den triggas igång vill jag inte längre se någon röd...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: Jeffery
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 211
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp