Bukefalos 28 år!

Gå till sida...

karamelldrottningen

Trådstartare
... Fungerar inte på min iPhone. Jag måste bläddra manuellt. Ska jag till sida 6 och är på sida 2 så måste jag gå igenom 3 och 5 först, vilket känns helt onödigt eftersom jag plöjt igenom dem tidigare. Nu handlar det bara om lite extra sidor att bläddra igenom men det är drygt om uppkomlingen redan är seg, då skiter jag i det just då, för orkar inte vänta i tre minuter per sida för att _eventuellt_ hitta något intressant på sidan x.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 858
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 279
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 530
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 578
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp