GABBI på TV4!

13606689_10204858349257436_3469153075726075531_n.jpg


Så här kan det se ut. Vi hade med oss speculoos idag för att stötta Greg Van Avermaet, och det fungerade ju.
 
Älskar att jag som vanligtvis inte är ett dugg intresserad av cykling måste stanna och kolla om jag hammar på den kanalen nu när jag vet att det är en bukefalist som kommenterar! :D Är imponerad av @Gabbi s kunskaper. :bow:
 
Haha, jag som inte ser sport överhuvudtaget har nu haft på cyklingen på tv, bara för att det var så trevligt. :D Där ser man.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 720
Senast: Myrten
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 978
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 336
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp