Gallertak till cykelkorg

https://shop-cdn-m.mediazs.com/bild...5_trixie_front_fahrradkorb_rattan_hs_09_4.jpg

Jag har ju permobil, med en djup permobilkorg, där Minnie redan gjort sig hemma. Är det någon som vet om det finns lösa galler att fästa i korgen med inte allt för glest galler... :p
Jag behövde samma sak för några veckor sedan. Köpte helt enkelt en cykelkorg som hade ungefär samma mått som den som redan satt på styret. Kostade ca 250kr inkl frakt. Den vände jag sedan upp och ned och har fäst med enkla spännband på ena sidan och en karbinhake på andra som ”lås”. Fungerar jättebra som ”gallerlock”!
 
Jag behövde samma sak för några veckor sedan. Köpte helt enkelt en cykelkorg som hade ungefär samma mått som den som redan satt på styret. Kostade ca 250kr inkl frakt. Den vände jag sedan upp och ned och har fäst med enkla spännband på ena sidan och en karbinhake på andra som ”lås”. Fungerar jättebra som ”gallerlock”!
Jo, jag tittar på det med
 
Det finns inga gallertak som säljs löst till djurkorgar alltså. Då får du köpa hela korgen med under- och överdel. Men som sagt fungerar en uppochnedvänd cykelkorg precis lika bra 😊
Jodå, det finns på nätet om man googlar på lite allt möjligt. Men ofta är gallertaken dyrare än korgen. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp