Gallor o ledvätska

Empalie

Trådstartare
Under vintern och när det varit kyligare ute har min häst varit väldigt torr o fin i benen. Nu när vårvärmen kom tycker jag hon känns lite mer vätskig i benen och känner ngn galla på frambenen. Efter ridning känns benen torrare och när hon är inne(ungefär var tredje natt just nu) har hon back on track skydd och då känns hon torr o fin på morgonen vid utsläpp. Hon vetrinär checkade i oktober och känns för övrigt fin o pigg o glad. Hur är era upplevelser kring detta? Påverkas ledvätska o gallor av vädervärme?
 
Min är helt ren vissa dagar och andra dagar tjock i alla ben. Jag tänker att så länge det blir bättre efter rörelse så är det bra. Jag misstänker att min börjar äta saker som kommer fram under snön nu, och reagerar på det.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kort bakgrund: jag mår psykiskt dåligt. Jag har i ett antal månader varit i kontakt med vc. Jag har fått medicin -- just nu bara...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: vtok
·
Hästvård Hej på er!! Jag har en äldre fullblods valack. Ibland, efter lite mer krävande pass får han gallor i bak kotorna. Jag har fått...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: Toxid
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 160
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 612
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp