Galna hoppen – i 65 km/h

Galna hopp i 65 km/h. Trots det lyckas jockeystjärnorna ofta hålla sig kvar på ryggen. Här är klippet som visar vilka akrobater ryttarna är. – Det kräver sin man för att försöka sig på det här, säger Sveriges främsta hindertränare Dennis Persson. ...

Källa / Läs mer:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article16246983.ab
 
Sv: Galna hoppen – i 65 km/h

Vad gör ungen 2:20 in i klippet ute på banan! Snacka om att komma undan med blotta förskräckelsen!
 
Sv: Galna hoppen – i 65 km/h

Ja, jag såg den också! Jag tycker den hänger med rätt bra faktiskt. Ser nästan ut att vara en border collie eller nåt va? :)
 
Sv: Galna hoppen – i 65 km/h

Jag hatar folk som inte kan hålla i sina ungar och hundar. Tycker att det på var och varannan tävling alltid är antingen en unge eller en hund som kommit lös och gett sig in på olämpligt område. Roligt dock att hunden kravlade sig över hindret :D

Roligt klipp i vilket fall. Lite mer dramatik än i vanlig galopp :D
 
Sv: Galna hoppen – i 65 km/h

Jag håller med dig. Speciellt angående ungen som står mitt ute på banan!
 
Sv: Galna hoppen – i 65 km/h

Gud, jag får ont i magen!

Fast det ser onekligen lite kul ut när en/flera hästar bara avviker från flocken - adioooooooos! :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Mångmiljonbanan Bro Park hade premiär för drygt ett år sedan. I sommar kommer det både ridas galopp och köras trav på gräset i Bro. Om...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Järvsö Blomster, tränad av Jan-Olov Persson, gjorde det igen. För andra året i rad vann hon Svenskt Mästerskap för kallblodiga ston och...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den bästa häst som någonsin kommit fram i Sverige, sa Stig H Johansson nyligen om Sebastian K. – Jag satt i en tv-sändning då och det...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sveriges vinstrikaste och framgångsrikaste travhäst genom tiderna fyller 20 år i dag. Victory Tilly hyllas med ett stort kalas med tårta...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp