Bukefalos 28 år!

galopp galopp galopp

A

allebralle

ÄR sååååååååå sugen på att testa på galopp! Någon som vet vad max längd och vikt är? Och lite mer allmän info, ge gärna tips på bra sidor också!!! :D:D:D
 
Sv: galopp galopp galopp

Om det handlar om stora hästar så finns inge gräns för hur lång man får vara. Vet att en av våra champion jockeys var 176 cm.
Max vikt beror helt på hästen.
Man använder vikten på ryttaren som ett sätt att försöka få alla hästar lika bra i lopp. En sämre häst har lägre vikt än en bra häst.
 
Sv: galopp galopp galopp

Det beror ju lite på vad du är ute efter. Själv håller jag på med ponnygalopp, som glad amatörtränare, och då kan jag rekommendera Unggalopp. Mycket bra folk där!
 

Liknande trådar

Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 060
Senast: JohannaB
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 040
Senast: mamman
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
966
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?
  • Valp 8 månader

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp