Bukefalos 28 år!

galopp på Falsterbo

E

experten

propparna är nu ute för 9 juli på Falsterbo horse show
kolla http://www.falsterbohorseshow.se tävling, proppar
ponychase, point to point, arablöp och team chase och ett nytt ponnylöp för de små
och alla ska ner i vattnet och vända...

nån som ska dit?
jag tar minst ut en häst, kanske 2, den yngre i teamchasen

en kul dag som man inte får missa...
 
Sv: galopp på Falsterbo

Jag brukar bli ombedd att komma ner och rida, jag har inte hört något än så vi får väl se! Blöt brukar man bli i alla fall!
 
Sv: galopp på Falsterbo

Vad är dom största skillnaderna mellan point to point och häcklöp?
 
Sv: galopp på Falsterbo

Annika Källse skrev:
Jag brukar bli ombedd att komma ner och rida, jag har inte hört något än så vi får väl se! Blöt brukar man bli i alla fall!
vi jobbar på det - kul om du kunde komma ner - det finns säkert nån som vill att du rider nåns häst!
jag kan tänka mig att låna ut en häst till teamchasen - kan ni inte bilda ett galopplag - du, ninniew, henke eller dennis? (två hästar till behövs)
 
Sv: galopp på Falsterbo

Jockeyjoe skrev:
Vad är dom största skillnaderna mellan point to point och häcklöp?

häckar är mindre + att det är officiella löp - ptp är en amatörsport med inofficiella löp utan toto i sverige, hindren lite större och "fasta"
 
Sv: galopp på Falsterbo

Så Point to Point är typ som en enklare och mindre variant av steepl.? Fast utan toto då?
 
Sv: galopp på Falsterbo

Kommer jag ner så kan jag rida även i teamchasen. Henrik är proffs nu så han får väl inte rida men det finns väl säkert flera som är intresserade.
 
Sv: galopp på Falsterbo

om du ska ner så får du haka på transporten å ha mig å madde å maria i den haha... (helst i bilen dock) :idea: :angel:
 

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 834
Senast: scizofren
·
E
Fälttävlan de finns nu ute på falsterbos hemsida www.falsterbohorseshow.se Svenskt mästerskap i team chasing! skolmästerskap, arablöp, point to...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 893
Senast: Ryttse
·
G
Övr. Grenar Hoppas att alla galoppintresserade som har möjlighet kommer till LV4 fältet på Falsterbo Horse Show på söndag. "Den första dagen på...
Svar
14
· Visningar
1 458
Senast: experten
·
A
Fälttävlan Alla ni som älskar fältävlan ni borde älska point o point . jag lägger in lite vad det står på deras hemsida om det och hoppas det...
Svar
7
· Visningar
1 272

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp