Galopp på TV

Piffpuffen

Trådstartare
Fredag den 3 Juli är det ett program åp Animal Planet som heter "Jockeys". Om jag fattade det rätt är det ett dokumentärprogram om jockeylivet. Det ska jag se (om jag kommer ihåg;))
 
Sv: Galopp på TV

A, såg reklamen de visade. Skönt o veta vad man ska ägna fredagarna åt i framtiden. Lär sitta bänkad :D
 
Sv: Galopp på TV

Men alltså vad är det för Animal Planet ni har? På svenska Animal Planet står det ingeting om Jockeys... Är bara Miami Ink, Skitiga Jobb och Mythbusters som vanligt.. Vad är det ni kollar på?
 
Sv: Galopp på TV

Tycker att det var lite för tort och platt.
Brist på inlevelse i programmet. Ganska kortfattat och trist.
 

Liknande trådar

Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 107
Senast: JohannaB
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 426
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
840
Senast: Rosett
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
26 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp