Bukefalos 25 år!

H

Hida

Om man vill hålla på med galopphästar när man blir äldre kan man gå på tex naturbruk och efter man har gått klart det söka in på något med galopp inriktning?
Eller finns det någon linje när man börjar gymnasium inom galopp?

T

The_Last

Wången har ett spec. program inriktat på galopp.. Så det är ju ett alternativ att välja.

Men om du är galoppintresserad, ta kontakt med ngt stall i närheten av där du bor o börja jobba där, och få erfarenhet för att senare skaffa ngn slags licens. Mitt tips.

Strömsholm har tydligen en 12-veckorkurs!
http://www.vlt.se/ skriv galopp i sökrutan. Första resultatert av säkningen är en liten notis om utbildningen. Hittar dock ingen mer info om denna kurs.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag funderar på att söka en distansutbildning på Strömsholm som har ett antal fysiska träffar på plats. Håller på att räkna lite på...
Svar
0
· Visningar
201
Kropp&Själ Hoppas på att någon annan har bra tips. Jag fick en fraktur i fotleden som behövde opereras.. jag gick sen och haltade ett halvår och...
Svar
0
· Visningar
151
Samhälle Hjälp mig att hitta ett instagramkonto! För några år sen fick jag ofta upp ett instagramkonto som jag inte följde men gick in och...
Svar
3
· Visningar
454
Övr.Hund Hallå alla hundvänner, tänker höra med er om det är ett Stockholm- och Uppsalafenomen eller är så i hela landet. Här är det så att en...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp/Unghund - klarar 'otroligt' lite (eller?)
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

• Skoning
  • Medryttartråden

Omröstningar