Bukefalos 28 år!

Galoppbutiker?

Arabis

Trådstartare
Plastträns med Pullarnosgrimma??
Finns det att få tag på utan större krångel?
Såg på TV att en av shettisarna i galoppen på Globen hade det. Finns det att få tag på i större storlek, eller skall det till specialbeställningar då? Jag har ett med vanlig engelsk nosgrimma, men rider helst inte med den, utan vill ha Pullarnosgrimma istället. Ngn som har närhet till en " galoppbutik" & kan kika & ev handla åt mig? * Snälla* , ngn som vet?? Ta gärna kontakt via PM, eller skriv här på forumet.
 
De va min systers ponny som hade de.
Vi bad tjejen som har sytt våra dressar att fixa en och jag tror att det kostade 200kr. vart bor du någonstans??
 
man väljer själv hur stor den ska vara! De finns nog inte att köpa färdiga tror jag. men de tar iaf inte så lång tid och man får välja själv vilken färg man vill ha!!
 
jag glömde att säga att nosgrimman inte är av plast, jag tror att de är nylon
 
Kan du pm á eller maila mig, så jag kan få veta mer??
Låter mkt intressant.
Ingen annan som vet?? :confused:
 
Leta upp Gittens Hästshop, Jägersro (tror det är rätta namnet) & Centaur, Täby!

Jag vet att det finns 'p-nosgrimmor' men de kanske inte finns på lager hos dessa butiker.. köps in från England el. Australien, finns i alla storlekar :)!
 
Jag har mailat Gittens galoppshop för ngn vecka sedan, men inte fått svar. Får väl göra et nytt försök. Skall leta reda på Centaur.
* Ang var jag bor, så har det väl inte med saken att göra, & läser man noga så står det redan.*
 
jag undrade eftersom att dem som vi beställde av, är i Täby(sthlm) å om du skulle bo där så skulle du ju kunna prata me dem.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 539
Senast: WBanna
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 948
Kropp & Själ Jag misstänker att en person i min närhet dricker mer alkohol än vad som är bra. När hen är på besök hos mig tar hen ofta med en flaska...
Svar
9
· Visningar
1 828
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp