Game of Thrones säsong 8

Hela sista säsongen, en enda lång förhandling med massa kompromisser fram till sista avsnittet då det blir krig mot dödingarna? :D

Näh förhandling med dödingarna med. Nobody needs to die. :angel:

Haha, kommer garanterat inte att gå i uppfyllelse!

Men efter att ha tittat på säsong 6 avsnitt 5 i kväll så har jag en teori om att Night King är Aerys Targaryen aka the mad king, reborn. :idea:Dock mycket osäkert hur han lyckades hamna norr om muren och bli en White walker.... :cautious:
 
Fortsätter spamma. Vore liiiite roligt efter allt om Cersei vinner till slut.

De jag är säker på dör:

Jamie, Brianne, Gendry, Jorah Davos, Theon, Asha, Missandrei, Grey Worm, Alla Unsullied, Sam/Gilly/little Sam, Podrick (om någon kommer ihåg honom), Bronn, Thormund - och en hel del andra

De jag tror dör:

Tyrion, Cersei, Pycelle, Arya, Daenarys,

De som möjligen överlever:

Cersei, Jon (om inte klimax blir att han dör när han dödar White Walker), Sansa, Bran.

Det är galet många teorier som virvlar runt och folk som sitter och analyserar varenda detalj av trailern. Tydligen är det lättare att hacka Pentagon än GoT just nu 😂
 
Fortsätter spamma. Vore liiiite roligt efter allt om Cersei vinner till slut.

De jag är säker på dör:

Jamie, Brianne, Gendry, Jorah Davos, Theon, Asha, Missandrei, Grey Worm, Alla Unsullied, Sam/Gilly/little Sam, Podrick (om någon kommer ihåg honom), Bronn, Thormund - och en hel del andra

De jag tror dör:

Tyrion, Cersei, Pycelle, Arya, Daenarys,

De som möjligen överlever:

Cersei, Jon (om inte klimax blir att han dör när han dödar White Walker), Sansa, Bran.

Det är galet många teorier som virvlar runt och folk som sitter och analyserar varenda detalj av trailern. Tydligen är det lättare att hacka Pentagon än GoT just nu 😂
Du glömde ju the hound :arghh:
 
Fortsätter spamma. Vore liiiite roligt efter allt om Cersei vinner till slut.

De jag är säker på dör:

Jamie, Brianne, Gendry, Jorah Davos, Theon, Asha, Missandrei, Grey Worm, Alla Unsullied, Sam/Gilly/little Sam, Podrick (om någon kommer ihåg honom), Bronn, Thormund - och en hel del andra

De jag tror dör:

Tyrion, Cersei, Pycelle, Arya, Daenarys,

De som möjligen överlever:

Cersei, Jon (om inte klimax blir att han dör när han dödar White Walker), Sansa, Bran.

Det är galet många teorier som virvlar runt och folk som sitter och analyserar varenda detalj av trailern. Tydligen är det lättare att hacka Pentagon än GoT just nu 😂
Tror du inte att Bran kommer vara ganska tätt sammanlänkad med the night king? Skulle inte vara säker på att han överlever. Det är så många jag kommer gråta ögonen ur mig när/om de dör. Spontant tror jag att Brienne, Arya och Sam kommer vara värst.
 
Tror du inte att Bran kommer vara ganska tätt sammanlänkad med the night king? Skulle inte vara säker på att han överlever. Det är så många jag kommer gråta ögonen ur mig när/om de dör. Spontant tror jag att Brienne, Arya och Sam kommer vara värst.

Jo, Bran och the Night king hänger ihop på något sätt. The three eyed raven sa till Bran att när NK kom sig förbi muren så skulle Bran vänta på honom där.....

Men man kan ju hoppast hoppast att Bran överlever ändå.
 
ÄNTLIGEN!!!!!
Jag håller på och kollar ikapp säsong 7, för att vara så uppdaterad som möjligt :)

Jag håller ju på House Stark, men Daenerys är så bra. Så om hon och Snow kunde regera lite tillsammans skulle ju vara ultimat! 🙃
 

Liknande trådar

Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 879
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 643
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 356
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 468
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp