Game of Thrones säsong 8

Jag kommer bli sjukt missnöjd om det på något sätt blir ett lyckligt slut. Vill inte se några jäkla giftemål eller fredliga kompromisser! Nä slakt och misär på ett eller annat sätt förhoppningsvis!
Jag vill inte heller se nått lyckligt slut. Misär och en tyrann på tronen är vad jag hoppas på. Ett lyckligt slut vore faktiskt tråkigt.
 
Oj då, jag har fått för mig att dom är gröna :o
Edit. Men nä jag står fast vid att dom är gröna. :p Var ju tvungen att googla nu och på bilder ser dom inte heller blå ut.
 
Senast ändrad:
maxresdefault.jpg
 
Håller helt med! Men ska man se till kön tycker jag nog ändå att kvinnorna framhävs som starkast.. jag menar hur otrolig är inte Ayra!? Jon Snow i all ära men han är ju vilseledd av Dany.. Att inte se att hon var på väg att bli galen eller än värre se men inte göra ngt åt det???
Jo jag håller nog med, speciellt i de senare säsongerna, även om det nog inte kommer sluta så.
 
Jag är mer för ett grått slut och det tror jag det blir. Dessutom är det redan misär så

Även om det vore lite coolt som sagt om Dany hamnar på tronen nu.
 
Jag bildgooglade på Danys ögon också, och de verkar vara blå/gröna. På vissa bilder mer gröna, andra mer blå, och andra blågröna. Svårt att veta med andra ord :p
 
Jag bildgooglade på Danys ögon också, och de verkar vara blå/gröna. På vissa bilder mer gröna, andra mer blå, och andra blågröna. Svårt att veta med andra ord :p

Jag kollade igenom mängder med bilder, kan säkert också bero på ens skärm, men hos mig framstår de absolut som gröna.
 
Jag kommer bli sjukt missnöjd om det på något sätt blir ett lyckligt slut. Vill inte se några jäkla giftemål eller fredliga kompromisser! Nä slakt och misär på ett eller annat sätt förhoppningsvis!

Lutar ju åt det...
Känns inte som att ett giftermål mellan Jon och Dany är så troligt längre. Ser surt ut för Tyrion också...
 
Jag kollade igenom mängder med bilder, kan säkert också bero på ens skärm, men hos mig framstår de absolut som gröna.
Har också kollat på massor av bilder, för min del är de blågröna. Gröna intill pupillen och blå i ytterkanten. Det gröna är dock mer framträdande.

Oavsett ska det bli intressant att se om dessa är de gröna ögonen enligt Aryas profetia.
 
Hoppas det är ok att jag hoppar in här :p
Tänkte lite på det där med Azor Ahai. Känns ju lite som att Daenerys måste bort, och att det är Aryas uppgift med tanke på "green eyes". Och eftersom Daenerys är Jons älskade så blir det väl att hon "offras" för att övervinna mörkret, och Jon är då Azor Ahai?
Eller så inser Daenerys att Jon kommit på andra tankar och måste avrätta honom så han inte tar tronen från henne, och då offrar hon sin älskade och är därmed Azor Ahai? Fast det känns ju som att hon är mörkret just nu.. Cersei och allt annat hot är ju borta så hon har ju inget mer att kämpa mot.
Har inte Arya döda någon med gröna ögon? Eller minns jag galet?
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 931
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 796
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 633
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 740
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kaninskrik
  • Tälta med hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp