Game of Thrones säsong 8

Hoppar in såhär i sista sekunden, hinner ju oftast inte se mer avsnittet förrän som nu lördagen efter att det sänts... Men nu ska jag faktiskt vara hemma natten söndag-måndag så eftersom det är sista avsnittet ska jag nog ta mig upp klockan 4 och titta. :nailbiting:

Är det kl 4? 🙈🙄 Jag trodde det var kl 2 eller 3...?

Tänker försöka se på natten iaf, blir nog sjukt svårt att undvika spoilers annars.
 
Nån annan som tycker att serien tappat spänningen lite? Innan säsongen började var jag som inför varje säsongsstart, exalterad. Efter The Long Night blev det liksom som att luften gick ur. Nu känner jag mig besviken över att de inte kommer att hinna knyta ihop alla lösa trådar. Känns som att mycket man undrar över kommer förbli obesvarat.
 
Nån annan som tycker att serien tappat spänningen lite? Innan säsongen började var jag som inför varje säsongsstart, exalterad. Efter The Long Night blev det liksom som att luften gick ur. Nu känner jag mig besviken över att de inte kommer att hinna knyta ihop alla lösa trådar. Känns som att mycket man undrar över kommer förbli obesvarat.
Jag tycker typ hela sista säsongen bara har varit dåligt manus (i förhållande till tidigare säsonger) och fokus på att få in så mycket effekter som möjligt :down: Innan har jag varit så engagerad men nu känner jag mest bara ”jaha”.
 
Jag tycker typ hela sista säsongen bara har varit dåligt manus (i förhållande till tidigare säsonger) och fokus på att få in så mycket effekter som möjligt :down: Innan har jag varit så engagerad men nu känner jag mest bara ”jaha”.

Känner lite likadant. Förut har man varit en spoiler-ninja och har med alla medel försökt undvika vad som ska hända. Nu försöker jag snarare hitta vettiga spoilers för att få veta slutet på "eländet" 🙄
Som så många andra redan sagt så är själva händelserna i sig inte så chockerande och långsökta, men oj vad forcerat allt känns. Man hade verkligen önskat att de tagit det påstådda erbjudandet om fler avsnitt/säsonger, för hur i hela friden ska de knyta ihop det här på ett vettigt sätt?
 
Skulle det hända så får dom låsa in mej på psyk. Lär ju gå bananas i så fall. GRRM med producenter och hela gänget lär få skaffa livvakter och fly till hemlig ort, med tanke på hur 😂förbannade en del fans blir och hur dom beter sig redan nu

Fast näe 😂
Hela grejen är över på några dagar på internet oavsett div utspel där 😎

Folk har reagerat, och reagerar likvärdigt i alla liknande sammanhang . GoT är inget unikt.
 
Men.... har någon koll på vart the night king kom ifrån eller ngt alls kring dem? Känns ju jättekonstigt att vi inte fått veta bakgrunden till allt???
 

Liknande trådar

Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 896
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 690
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 419
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 585
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp