Game of Thrones säsong 8

sorbifolia

Trådstartare
Dags att börja ladda! Är ni redo? :bump:

Vem har kollat igenom alla tidigare säsonger i väntan på finalen? :angel: Något särskilt ni lagt märke till som kan förväntas få konsekvenser för hur det går till slut?
 
Dags att börja ladda! Är ni redo? :bump:

Vem har kollat igenom alla tidigare säsonger i väntan på finalen? :angel: Något särskilt ni lagt märke till som kan förväntas få konsekvenser för hur det går till slut?
Det känns så bitterljuvt, för sedan är det ju liksom... slut! Men jag är sjukt taggad speciellt inför avsnittet som i stort sett ska vara ett enda slag, tror kanske till och med längre än the battle of helms deep :love::love::love:
 
Jag är supertaggad! Har kollat igenom alla säsonger nu (närmare 6 säsonger åt upp nästan 100gb tydligen :o har bara internet från telefonen som jag delar till datorn, och det blev visst slut på 2.5 vecka :angel: :meh:) så jag är redo.
Ska bli spännande att se hur Jon kommer hantera uppgiften om hans mamma (och pappa) och hur det kommer påverka hans och Danys relation. Jag tar för givet att han kommer få veta det, nån gång innan sista avsnittet :p
 
Håller på att se om säsongerna, är nu på femte. Kommer inte hinna se alla så får nog tyvärr hålla mig borta från den här tråden ett tag när de nya kommer innan jag är ikapp. Men kul att spekulera nu innan.

Vem tror ni kommer sitta på järntronen till slut? Jon? Daenerys? Eller kanske Tyrion?
 
Jag är supertaggad! Har kollat igenom alla säsonger nu (närmare 6 säsonger åt upp nästan 100gb tydligen :o har bara internet från telefonen som jag delar till datorn, och det blev visst slut på 2.5 vecka :angel::meh:) så jag är redo.
Ska bli spännande att se hur Jon kommer hantera uppgiften om hans mamma (och pappa) och hur det kommer påverka hans och Danys relation. Jag tar för givet att han kommer få veta det, nån gång innan sista avsnittet :p
Eftersom han är en Targaeryen så borde inte hans relation till Dany påverkas :p
 
Håller på att se om säsongerna, är nu på femte. Kommer inte hinna se alla så får nog tyvärr hålla mig borta från den här tråden ett tag när de nya kommer innan jag är ikapp. Men kul att spekulera nu innan.

Vem tror ni kommer sitta på järntronen till slut? Jon? Daenerys? Eller kanske Tyrion?
Jag hoppas Daenerys, med Tyrion som hand. Jon vet jag inte, bryr mig inte så mycket om pojkstackarn :o
 
Håller på att se om säsongerna, är nu på femte. Kommer inte hinna se alla så får nog tyvärr hålla mig borta från den här tråden ett tag när de nya kommer innan jag är ikapp. Men kul att spekulera nu innan.

Vem tror ni kommer sitta på järntronen till slut? Jon? Daenerys? Eller kanske Tyrion?
Tyrion tror jag tyvärr är en av dem som garanterat stryker med :( Kanske att någon av Jon och Daenerys klarar sig, men tror inte att båda gör det. Min chansning att att Sansa hamnar på tronen, om inte alla dör.
 
Jag är inte redo för detta, känner typ ångest. Jag gissar på en mass-slakt på alla jag tycker om. Varför skulle man vilja se det? :crazy:Men skönt att få det överstökat! Jag har sett om alla säsonger och har bara ett par avsnitt kvar på senaste säsongen tror jag så det blev bra timing.

Det vore väl förträffligt om han pojkspolingen Robert Arryn var siste man stående. :D
 
Jag gissar på en mass-slakt på alla jag tycker om. Varför skulle man vilja se det?

Altså jag håller egentligen med dig! :cautious: Jag tycker inte om våld och slag, och jag haaaaatar zombies! :nailbiting::arghh:

Min förhoppning är att de ska lösa alla konflikter mellan husen och övervinna the army of the dead genom diplomati. :angel:
 
Jag tror att Daenerys är Azor Ahai, R'hellors utvalde som skall trotsa mörkret, den som Melisandre trodde Stannis var. Profetian Dany hörde om "three mounts you must ride" antyder att Jon är den tredje, den att älska, och jag tror Dany kommer bli gravid. Långt och invecklat att förklara, men häxans profetia efter Dany förlorade Drogos barn har, i böckerna i alla fall, typ gått i uppfyllelse.
Norden kommer ledas av Sansa. Jag hoppas Tyrion överlever och att House Lannister får ta House Baratheons plats vid Targaryens sida.
Jag brukar alltid ha fel i mina teorier i slutänden :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 548
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 019
Senast: _Elly_
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 580
Senast: Jeps
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 891
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp