Game of Thrones säsong 8

Äsch, jag kommer inte in! Vill inte lägga in en prenumeration, för jag kommer garanterat glömma att säga upp den...
 
Tog för lång tid och behöver skriva ett nytt inlägg. Svd, fel, fel, fel.
Jag bommade på att det var Jon Snow, inte Jon Stark. Iofs så legitimerades han av Robb när han Robb utsåg honom som sin arvinge, men han är Aegon Targaryen alt Jon Targaryen som legitim son till Rhaegar Targaryen

Jag måste hitta något annat i livet eftersom jag inte ens behövde googla :angel:
 
Alla rätt på testet :). Håller på att kolla igenom alla säsonger och vi är nu i början av säsong 6. Kommer troligen hinna klart precis i tid till den sista säsongen börjar 🤗
 
Daenerys
Sen Tyrion på andra
Följt av one night Stand med Tyrion med förhoppningar om vidareutveckling :D
 

Liknande trådar

Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 311
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 615
Senast: Jeps
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 906
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp