Game of Thrones säsong 8


Jag blev Tyrion :laugh: på båda och borde dejta Jon Snow.

Den här tråden har förresten påmint mig om en del jag faktiskt har glömt bort. Jag kanske borde se om de senaste avsnitten. Kanske fastnar mer nu när jag vet hur det går och inte behöver blunda hela tiden. :D
 
Någon so vet vart man kan se de gamla avsnitten? Jag är jättedålig på att hitta på nätet. Behöver ju se ikapp massor!
 
Å gudars, varför kan de inte släppa dem mot kvällen istället när vanligt folk ser på serier. Nu lär man ju antingen gå upp mitt i natten eller sky både folk och internet som pesten tills man sett avsnittet. :crazy:

Mina kollegor har tack och lov hyffs nog att inte prata om nyaste episodarna innan de kollat av at alla har hunnit se dem. :heart

Jag är aldeles för mycket B-människa för att orka gå upp och se på morgonen. 🙈
 
Alltså det allra sjukaste hände i natt: EXAKT kl 03.00 vaknade jag av världens smäll när en hylla i badrummet föll ner på golvet! Hade LITE svårt för att somna om sen.

Tyvärr orkade jag inte se hela avsnittet, men gav mig tillåtelse att tjuvkika lite eftersom jag blir så stressad när jag tittar annars. Jag har märkt det nu när jag har sett om de senaste säsongerna. Jag har nästan större behållning av att se avsnitten och kunna ta in detaljer när jag vet hur det går, eftersom saker och ting ju har en förmåga att hända ganska snabbt och brutalt. ;)
 
Blir så irriterad på HBOs undermåliga sida/spelare förstår att det blir högt tryck när avsnitt släpps, men det är ju inte första gången det hänt. När jag och min kille skulle se avsnittet i morse så låg sidan nere :arghh: ... så vi laddade ner det istället. Så krisen blev avhjälpt ganska snabbt ändå, men ändå irriterande! Jag vill iaf också ha nästa måndag NU! (för de kan väl ändå inte ha påskuppehåll...?)
 
För mig har HBO funkat som vanligt (d.v.s. sådär men det har inte legat nere vad jag har märkt). Men jag såg att andra också hade problem på morgonen. Tur att en är morgontrött. ;)

Jag gick förresten hem från jobbet i förmiddags, för att jag är sjuk. Verkligen världens bästa dag att behöva sjukanmäla sig på. T.o.m. min brorsa skrev ”Tog du sjukledigt när Game of Thrones har premiär??”

Sjukledigt, vafan.
 

Liknande trådar

Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 549
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 130
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 594
Senast: Jeps
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 900
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp