Bukefalos 28 år!

Gamla datorer... Nån som vill ha?

malumbub

Trådstartare
Jag har 2 datorer ståendes här hemma som jag nu till slut insett att jag måste göra mig av med.
Det är en härlig pärla - en 4-86:a som jag behåll bara av sentimentala skäl (och för att den faktiskt funkar prickfritt...med Windows95 och ingen CD-enhet) med skärm och skrivare (som funkar om man kan fixa sladden till datorn som kaninen var och tuggade på...)
Sen är det en Packat Hell (Packard Bell) med halvfungerande skärm och fel på antingen hårddisk eller moderkort...eller båda två... Ett paket morsan köpte för...4-6 år sen via jobbet... Har cd-brännare har jag för mig och nätverkskort... Från början var det meningen att jag skulle "uppgradera" paketet lite, men sen gick tiden och så gick ju nåt sönder, så nu samlar den bara damm...

Finns det nånting som är värt att spara?
Kan det tänkas finnas nån som vill ha nånting?
Eller är det bara ett fall för miljöåtervinningsstationen?
Eller ska man lämna in på nåt annat ställe?
Det kanske finns nåt företag som vill ta emot gamla burkar? *NOLL KOLL*

Vill helst inte göra mig av med 4-86:an, men känner nu att jag inte har plats för grejerna...så det vore kul om nån här kunde tipsa om vart jag ska vända mig. Känns så dumt att bara slänga allt.. :confused: :confused: :confused: :( :( :(
 
Sv: Gamla datorer... Nån som vill ha?

Stockholmsbo.
Jag kan ta lite bilder imorn samt försöka kolla upp exakt vad det är jag har.

Till moderatorn;
Nu var det INTE meningen att det här skulle bli en annons. Jag behöver bara svar på vad man kan göra med gamla grejer...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 342
Senast: Rie
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 595
Senast: LiviaFilippa
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 489
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 593
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp