Gammal tv-serie

AbCdE

Trådstartare
Nu när Barbie är i ropet kom jag att tänka på en gammal tv-serie, 90-talet? 20? som jag tittade på som Margot Robbie var med i, trodde jag…. Jag försökte kolla vilka serier hon varit med i och det är inte den jag tänker på och sen är hon troligtvis för ung? Jag har för mig att jag såg den typ på nätter, handlade om några typ tre fyra killar och en tjej, 20+ ålder, amerikansk, villaförort, humor.
Någon som har någon idé vilken serie det kan vara?
 
Nu när Barbie är i ropet kom jag att tänka på en gammal tv-serie, 90-talet? 20? som jag tittade på som Margot Robbie var med i, trodde jag…. Jag försökte kolla vilka serier hon varit med i och det är inte den jag tänker på och sen är hon troligtvis för ung? Jag har för mig att jag såg den typ på nätter, handlade om några typ tre fyra killar och en tjej, 20+ ålder, amerikansk, villaförort, humor.
Någon som har någon idé vilken serie det kan vara?
Tänker på Freaks & Geeks och That 70’s Show.
 
@Fetaost har rätt, det är Grannar (Neighbours) som Margot Robbie debuterade i. Tror hon var med c. 2008 och ett par år framåt.
Nejnejnej!
Jag vet att hon var med i Grannar men det är inte den jag tänker på. Detta är amerikansk, samma genre som 70’s show, bara en tjej är med, blond, snygg och vassa repliker.
 
Jag googlade om det fanns nån skådis som var lik Margot Robbie och fick upp Jamie Pressly.
Kanske du kan kolla igenom vilka serier hon gjort?
 
Nejnejnej!
Jag vet att hon var med i Grannar men det är inte den jag tänker på. Detta är amerikansk, samma genre som 70’s show, bara en tjej är med, blond, snygg och vassa repliker.
Har ingen aning om vem hon är, men Tredje klotet från solen?
 
Margot Robbie är ju australisk och hennes debut var väl typ grannar så att hon skulle ha varit med i nån amerikansk serie innan dess låter ju inte helt sannolikt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 313
Senast: Calmiche
·
IT & mobiler Med "äldre" här menat säg 50+. Alltså typ medelålders och uppåt. Är nyfiken: Hur väl hänger ni med i dagens teknik/medier/etc? Använder...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 047
Senast: åke
·
Äldre På tal om riktiga hungerspelen - jag glodde på någon serie i ungdomen där folk jagade och mördade varann, last person standing wins. Den...
Svar
6
· Visningar
654
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 683
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp