Gammla min häst serier av Lena furberg

Jag var och lånade Min hästs bästa volym 2 och 3 igår på biblioteket (de enda de hade inne). Ah, vilken nostalgi! Dock saknade jag en serie som jag verkligen trodde var från den här tiden (början av 90-talet). Den handlade om en tjej som hade en ponny som hette Frosty som blev påkörd och dödad av en bil. Tjejen fick på slutet en annan ponny. Någon som vet vilken jag menar?
 
Nu har jag inte läst riktigt hela tråden, men Sommaren med Ali är nog min stora favorit! Och så den om den fd cirkushästen som de först tror är farlig. Och Isprinsessan! Det finns många bra! 😍
 
Min absoluta favorit :heart Mulle och Vivan.
Vivan var en "once in a lifetime"-häst.
Utan matte Camilla så hade jag inte köpt min egna häst och sen tagit föl :)

28410
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 314
Senast: MiaMia
·
  • Artikel
Hästnyheter "Hästvälfärd, finns det något annat så aktuellt och samtidigt så missbrukat ord just nu?" - det frågar sig Ridsports avelskrönikör Lena...
Svar
14
· Visningar
2 212
Senast: Grazing
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
413
Senast: Fiorano
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 054
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Fjordingtråden
  • Löss

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp