Gammla min häst serier av Lena furberg

Jag tror jag drömmer! Inte kan det väl vara så att jag bara råkade klicka in på en tråd om @Lena Furberg s serier och så visar det sig att ett album har kommit ut?? Ja jag kanske grät en skvätt när jag insåg att jag ska få läsa dessa underbara serier igen!.

Ett? Jag har två här hemma :D
Eller menar du ett nytt? För i så fall vill jag också ha! :love:
 
Jag tror jag drömmer! Inte kan det väl vara så att jag bara råkade klicka in på en tråd om @Lena Furberg s serier och så visar det sig att ett album har kommit ut?? Ja jag kanske grät en skvätt när jag insåg att jag ska få läsa dessa underbara serier igen!.

Åh det har jag också missat! Mina föräldrar SLÄNGDE(!!!) alla mina hästtidningar när de skulle flytta och jag har saknat dem. Dags att undersöka om någon som säljer böckerna skeppar till England eller om jag får lösa det på annat sätt :)
 
Jag veeet att man inte ska dra upp supergamla trådar :o...men tack vare den här tråden beställde jag nyss hem fyra (ja, det finns fyra!!) album med Lena-serier! :bump:

Ska grotta ner mig totalt i barndomsnostalgi och sträckläsa dem så fort jag öppnat paketet!

Tusen TACK Lena för alla fina minnen du skapat med dina serier! :heart
 
Hej! Jag är på jakt efter serien Skogens tysta hemlighet (http://lenafurbergsserier2.webs.com/apps/photos/photo?photoid=58865572). Först mindes jag inte ens vad den hette, men lyckades i alla fall hitta fram till rätt namn på den och nummer tack vare den här tråden. :) Är det någon som råkar ha den (skulle bli glad bara av ett foto av en viss grej i den) eller vet var man kan få tag på den? Har kollat i ett par seriebodar i Sthlm och på Tradera, men ingen tur än så länge. Tack så mycket på förhand!
 
Hej! Jag är på jakt efter serien Skogens tysta hemlighet (http://lenafurbergsserier2.webs.com/apps/photos/photo?photoid=58865572). Först mindes jag inte ens vad den hette, men lyckades i alla fall hitta fram till rätt namn på den och nummer tack vare den här tråden. :) Är det någon som råkar ha den (skulle bli glad bara av ett foto av en viss grej i den) eller vet var man kan få tag på den? Har kollat i ett par seriebodar i Sthlm och på Tradera, men ingen tur än så länge. Tack så mycket på förhand!
Jag vet jag har läst den, vet inte om den finns i min Min Hästsamling och jag minns inte om jag har den kvar eller om jag skickat iväg dom.
 
Någon av er som vet vilket nr/årtal som serien Poli är med i, samt serien Farväl eller något sånt.

Har för mig att det finns en serier son handlade om en fjordning som skulle säljas också, kan ha minnet fel här.
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Nu har jag gått igenom hela tråden och listan på hemsidan, nostalgi på hög nivå! :love:

Vad jag dock saknar är en serie om en tjej som har en (vit?) ponny som hon får höra från en på en tävling(?) att hon snart kommer växa ur och slutar därför i princip att äta för att hålla vikten nere och får anorexi... Sen svimmar hon väl på hästryggen på en tävling om jag inte minns fel och hamnar på sjukhus. Någon som minns den? Har jag missat den i listan eller finns den inte med? För visst var det väl en Lena-serie, eller minns jag galet..?
Okej! Ingen aning om hur gammal denna tråd ären är precis denna jag söker efter nu! Någon som vet vilken/vilka min häst nummer den kan finnas i? Där jag bodde förut fanns alla tuva böckerna, men ej där jag bor nu. Har dock de flesta min häst serierna tom typ 2017. Hade verkligen velat läsa den igen, då jag själv har ätstörningar och ja... Den serien var första gången jag hörde talas om ätstörningar(första gången jag läste tyckte jag bara den var konstig, några år senare när jag återkom till den å insåg vad den faktiskt handlade om...
 
Okej! Ingen aning om hur gammal denna tråd ären är precis denna jag söker efter nu! Någon som vet vilken/vilka min häst nummer den kan finnas i? Där jag bodde förut fanns alla tuva böckerna, men ej där jag bor nu. Har dock de flesta min häst serierna tom typ 2017. Hade verkligen velat läsa den igen, då jag själv har ätstörningar och ja... Den serien var första gången jag hörde talas om ätstörningar(första gången jag läste tyckte jag bara den var konstig, några år senare när jag återkom till den å insåg vad den faktiskt handlade om...
Jag kan kolla i mina tuva böcker, tror den är där ifrån! Återkommer senare under dagen
 
Jag kan kolla i mina tuva böcker, tror den är där ifrån! Återkommer senare under dagen

Jag har för mig att det inte var Tuva-serien utan en fristående serie. Dock helt klart Lena Furberg som ritat den. Minns att jag blev arg på gubben som sa att tjejen började bli för stor för sin ponny...
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 262
Senast: MiaMia
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
380
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter "Hästvälfärd, finns det något annat så aktuellt och samtidigt så missbrukat ord just nu?" - det frågar sig Ridsports avelskrönikör Lena...
Svar
14
· Visningar
2 187
Senast: Grazing
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
2 989
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp