Går det att bedöma ålder på hittekatt?

Tack för alla svar jag ni skrivit jag inser att det inte går att få ett säkert svar på åldersfrågan. Katten blev ju åldersbestämd till 1-2 år av veterinär innan hann kom till oss men om det är rätt får vi väl aldrig veta. Han känns äldre nu än 6-7 år men såklart livet som hemlös kan ha slitit hårt på honom. Och ja
han kommer att åka till veterinär och kollas.

Lycka till med resan då!! :heart
 
Tack för alla svar jag ni skrivit jag inser att det inte går att få ett säkert svar på åldersfrågan. Katten blev ju åldersbestämd till 1-2 år av veterinär innan hann kom till oss men om det är rätt får vi väl aldrig veta. Han känns äldre nu än 6-7 år men såklart livet som hemlös kan ha slitit hårt på honom. Och ja
han kommer att åka till veterinär och kollas.

Lycka till med resan och veterinärbesöket! :)
 
Tack för alla svar jag ni skrivit jag inser att det inte går att få ett säkert svar på åldersfrågan. Katten blev ju åldersbestämd till 1-2 år av veterinär innan hann kom till oss men om det är rätt får vi väl aldrig veta. Han känns äldre nu än 6-7 år men såklart livet som hemlös kan ha slitit hårt på honom. Och ja
han kommer att åka till veterinär och kollas.

Lycka till! Jag håller tummarna för att det går bra för er, på alla sätt.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vad gör jag nu då? Grannen sa att de hade en katt i sitt garage och undrade om den var våran, men det var det inte. Nu har katten...
Svar
12
· Visningar
1 350
Senast: mian1
·
Övr. Katt Hoppas ni orkar läsa...blev lite långt.. Jag har ju en katt här som jag hämtade hem för en vecka sen, han är en fd hemlös katt, är...
Svar
13
· Visningar
1 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp