Bukefalos 28 år!

Går det att hitta honom?

sky_fly

Trådstartare
Alltså nu kommer det låta desperat MEN..

Jag var på kryssning med Birkabåten i fredags. Träffade på världens mysigaste pojke som jag klickade med totalt. Vi myste mest hela kvällen/natten men det blev inget mer än kli på ryggen. Vare sig han eller jag tyckte kryssningsligg var något att ha , bland allt annat vi tyckte exakt likadant om.
Jag sov i hans hytt och på morgonen så påpekade han att frukosten slutade om en halvtimma. Jag som älskar frukost fick bråttom, pussar honom hejdå och sedan ger mig iväg. UTAN ATT TA HANS NUMMER!!!!!!

Allt jag vet är att han var där med sitt jobb, och som jag förstod det så vad han truck/kranreperatör. Hans "översittare"/chef heter Rickard och han själv heter Calle (eller ja.. alla sa/kallade honom det hela tiden.. haha) och är ca 25-26 år. Bor i Farsta.

KAN man hitta någon på dessa kriterier eller ska jag ge upp? Haha. ÅHH!! :(
 
Hm, alltså. Jag tycker det brukar gå ganska bra att leta reda på folk, men det där kan bli svårt... :p
 
Släng ut en efterlysning på facebook, där brukar alla hitta allt möjligt :D Jag själv har ingen aning om hur man ska göra annars, men jag måste följa den här tråden för att se hur det går.
 
@sky_fly Sök på den infon du har på birthday.se och de tänkbara kandidaterna du hittar där letar du sen upp på FB :D
Jag har försökt. Birthday, ratsit osv men det är ju sååå svårt med tanke på att han hater "Calle". Kan ju vara Karl eller bara ett smeknamn. Måste höra med kompisarna imorgon om jag lämnade mer info till dom än vad jag kommer ihåg just nu. Haha.
 
Släng ut en efterlysning på facebook, där brukar alla hitta allt möjligt :D Jag själv har ingen aning om hur man ska göra annars, men jag måste följa den här tråden för att se hur det går.
Grejen med efterlysning där är att jag inte vill att en person vet om att jag leter efter en annan.. :o:angel:
Men jag ska hålla er uppdaterade!!
 
Men om du söker på chefen då? :) Om du minns hur han såg ut vill säg :p
Jag har försökt. Birthday, ratsit osv men det är ju sååå svårt med tanke på att han hater "Calle". Kan ju vara Karl eller bara ett smeknamn. Måste höra med kompisarna imorgon om jag lämnade mer info till dom än vad jag kommer ihåg just nu. Haha.
 
Men går inte det längre att välja vilka som kan/inte kan se inlägg man gör, alltså inlägg för inlägg? :)
Jo det gör det nog, men har för många som inte "ska" se så det blir jobbigt. :p
Ska söka på chefen imorgon, annars så får jag ringa kompisens ragg och be om nummer. Men det är ju lite pinsamt! Haha
 
Kompisens ragg kanske har honom på Facebook?

Och njae, risken/grejen med efterlysningar är ju att de blir delade...
 
Nu har jag nog lyckas letat upp kompisens ragg på fb. Har skickat en förfrågan så jag hoppas han accepterar så jag kan snoka vidare på hans sida. Usch vad jag avskyr folk med privata fbsidor! :D

Ingen Carl på fb har varit rätt, har provat alla olika stavningar.
 
@sky_fly Men om du söker på alla Karl, Carl, Kalle, Calle, Karl-Johan, Carl-Johan i rätt ålder i farsta på ratsit så borde du ju hitta honom tycker man.... Har du sökt på alla dessa namn?
 
Provat söka på hans jobb på fb om du kan företagsnamnet? En del lägger till var man jobbar på sin sida. Bara en tanke :)
 
En gång hittade jag en snygg lastbilschaufför med mindre att gå på än det där. ;)

Jag hade ringt till potentiella företag och frågat, du kan inte ens föreställa dig hur hjälpsamma folk blir när det ringer en tjej som letar efter en kille. Dessutom brukar de känna sina konkurrenter väl och borde kunna tipsa vidare om du hamnar fel :)
 
En gång hittade jag en snygg lastbilschaufför med mindre att gå på än det där. ;)

Jag hade ringt till potentiella företag och frågat, du kan inte ens föreställa dig hur hjälpsamma folk blir när det ringer en tjej som letar efter en kille. Dessutom brukar de känna sina konkurrenter väl och borde kunna tipsa vidare om du hamnar fel :)

Äsch, jag har så himla svårt att formulera mig i telefon. MEN hittar jag inte honom genom fb så ska jag nog bannemig göra som du och ringa runt! :p

@sky_fly Men om du söker på alla Karl, Carl, Kalle, Calle, Karl-Johan, Carl-Johan i rätt ålder i farsta på ratsit så borde du ju hitta honom tycker man.... Har du sökt på alla dessa namn?
Jag har för mig att man inte helt behöver stava rätt på ratsit för att få upp människor? Men det är ju inte dumt att försöka söka i alla fall, ska göra det lite senare!

Provat söka på hans jobb på fb om du kan företagsnamnet? En del lägger till var man jobbar på sin sida. Bara en tanke :)
Nej jag vet ju inget namn. Sedan verkade det som att hela gänget som åkte kommer från olika håll/företag fast är ändock ett och samma - eller nått i den stilen.

Va fan lättare att spåra upp påsjäveln jag glömde på bussen än en snygg kille. Orka.
 
Men det kan ju inte finnas så jättemånga truck/kranreparatörföretag i Farsta med omnejd? Jag hade satsat på att hitta företaget, det verkar enklast! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp