Går ej att klistra in länkar?

the_connemara

Trådstartare
Tror jag fick problem för någon dag sedan max. Skulle klistra in en receptlänk i ett inlägg men kom ej upp som kopierat alternativ. Inte märkt problem på andra ställen.
 
Det problemet har jag också, eller åtminstone ett snarlikt.

Oftast försvinner den kopierade länken från minnet om jag först kopierar, sen skriver något och sen försöker klistra in den. Om jag kopierar och klistrar in utan att försöka skriva någonting så går det oftast bra.

Även jag upplever problemet som ganska nytt. Någon vecka kanske.
 
Det problemet har jag också, eller åtminstone ett snarlikt.

Oftast försvinner den kopierade länken från minnet om jag först kopierar, sen skriver något och sen försöker klistra in den. Om jag kopierar och klistrar in utan att försöka skriva någonting så går det oftast bra.

Även jag upplever problemet som ganska nytt. Någon vecka kanske.

Funkar inte ens för mig. Får upp klistra in men inget kommer :( Öppnar jag tex en ny flik efteråt klistras länken in där som vanligt.
 
Konstigt, har vad jag vet inte ändrat något den senaste tiden och inget som borde påverka detta.
Kan det vara relaterat till vilken webbläsare ni har?
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
602
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp