går ej att logga ut???

fiaskurken

Trådstartare
Fastän datorn varit avstängd är jag ändå inloggad som fiaskurken när jag går in på denna sida??? Går ju inte, har ju tittat även på jobbet??!! HJÄLP AKUT!! Vill inte att vem som helst ska kunna gå in och kika ju :confused: :confused:
 
Sv: går ej att logga ut???

men tryck på logga ut som syns längt upptill höger
 
Sv: går ej att logga ut???

Självklart har jag gjort det. Men nästa gång jag går in på buke så är jag ändå inloggad på direkten?? Det var DET som var så lustigt ju!! :eek:
 
Sv: går ej att logga ut???

Det ska ju inte gå. Du var inte för snabb att klicka vidare då efter att du klickat "logga ut" Hann det verkligen gå igenom och byta sida?
Händer mej ibland på yahoomail nämligen.
 
Sv: går ej att logga ut???

Samma sak hände mig i morse när jag loggade in på jobbet. Fast jag hade inte loggat ut i går kväll utan endast stängt internetet (det har funkat tidigare att göra så).

Hemma loggade jag dock in som vanligt i morse och loggade sedan ut innan jag åkte till jobbet...
 
Sv: går ej att logga ut???

Rensa cookies, temp. och tidigare så brukar det inte ligga kvar, sen ser du till att avmarkera "kom ihåg mig" rutan när du loggar på nästa gång. Kan funka.
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 482
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 691
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
104
Senast: linnsan
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 918
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp