Går inte uppdatera Swedbanks app Samsung

aiquen

Trådstartare
En kollega har fått problem med sin Swedbank-app.

Hon har en Samsung J3 med android 5.1.1. När hon försöker logga in i appen kommer det upp en ruta om att appen måste uppdateras. Appen finns inte med bland appar som måste uppdateras och när hon installerar om den är
det fortfarande den gamla versionen som kommer upp. Programvaran i telefonen ska vara uppdaterad.

BankID fungerar som vanligt till andra appar, t.ex. Swish.

Någon som vet vad problemet kan vara?
 
En kollega har fått problem med sin Swedbank-app.

Hon har en Samsung J3 med android 5.1.1. När hon försöker logga in i appen kommer det upp en ruta om att appen måste uppdateras. Appen finns inte med bland appar som måste uppdateras och när hon installerar om den är
det fortfarande den gamla versionen som kommer upp. Programvaran i telefonen ska vara uppdaterad.

BankID fungerar som vanligt till andra appar, t.ex. Swish.

Någon som vet vad problemet kan vara?

Okej, hittade något. Det måste visst vara Android 6.0 eller högre för den nya appen. Då verkar telefonen vara för gammal ...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är det verkligen kört? Jag blev av med min telefon, på mobilen hade jag en yahoo-app. För att logga in på mailen får jag en kod till...
Svar
8
· Visningar
1 413
Senast: Magnum
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 389
Skola & Jobb Nu är det skriva av sig dags igen... Jag vet inte riktigt hur jag skall lösa en situation på jobbet som jag upplever osund. Eller om jag...
2
Svar
39
· Visningar
6 594
Relationer Känner mej helt vilsen och vet inte riktigt vad som är upp eller ner just nu. Väljer att skapa ett anonymt konto för det här problemet...
Svar
4
· Visningar
1 656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp