Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Går inte!!

E

Eem

Jag försöker byta signatur, men det går tusan inte. Den gamla sitter envist kvar!!
Det enda jag gjorde var att byta mening; vilken färg och de andra koderna står kvar.
Hur ska jag göra?

S

spoff

Jeg byttet faktisk akkurat.. Gikk inn på "My Home" og edit sånne personlige ting.. Du kom vel inn dit? Husket du å lagre? Merkelig.. Jeg fikk akkurat til..

E

Eem

Jo jag har gått in på den sidan flera gånger och sparat o sparat. Väldigt mystiskt...

S

shattis

Så där blev det för mej förut också och då raderade jag hela signaturen så allt blev tomt och sparade...
sen skrev jag om signaturen igen och sparade...då fungerade det

E

Eem

Ska se om det funkar nu när jag gick in på användarinst. via första sidan man kommer in på som nyinloggad...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6516 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hemmet Våra fönster är under all kritik. Jag velar mellan att byta ut dem eller renovera dem. Att byta ut alla på en gång blir väldigt kostsamt...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
1 556
Hemmet Det här är möjligtvis världens dummaste fråga, men jag står handfallen och vet inte vad tusan jag ska göra? Jag har en tom sojaflaska i...
Svar
1
· Visningar
243
Fordon Går det öht? Jag läser och läser och på en del ställen står det att det är lätt (tvivlar iofs på det) och på en del ställen står det att...
Svar
9
· Visningar
376
Kropp&Själ Någon som har erfarenhet av det här? Det börjar med molande värk i nacke, axel och arm, för att sedan övergå i mer "myrkryp/ilande"...
Svar
10
· Visningar
437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar