Gardintyg?

lady_vip

Trådstartare
Vad kan man göra av gardintyg förutom kuddfodral och gardiner?

Har ett jättefint grönt tyg som jag köpte på Lagerhaus för några månader sen för att göra gardiner och kuddfodral, men nu när det är klart har jag massvis kvar... Några tips?
 
Sv: Gardintyg?

Klä om stolar eller stolsdynor? Sy till en löpare, tabletter eller liknande?

Jag har egentligen noll koll på sånt, jag köper färdigsydda gardiner och kuddfodral jag :D
 
Sv: Gardintyg?

Stolarna är omklädda i en annan grön, lite mer tåligt;) Löpare skulle jag kunna sy, känns lite tråkigt bara :o

Är alldeles för snål för att köpa färdigt:D
 
Sv: Gardintyg?

Man kan sy matchande tehuva, löpare, grytlappar och förkläde. :) Speciellt nu till jul passar ju grönt kanon!
 
Sv: Gardintyg?

Sy kläder om du inte vill göra mer prylar till hemmet. Annars går det säkert att sälja det på Tradera.
 
Sv: Gardintyg?

Att ha kvar lite utifall att en gardin eller ett kuddfodral skulle förolyckas är ju aldrig dumt. :idea:
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
870
Senast: Bison
·
Mat Det var extrapris på torkad svamp så jag köpte lite. När jag sen läser om hur man ska tillaga den blir jag fundersam. Skölja noga, ligga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 557
Senast: Enya
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 565
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 752
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Ultraljud

Hästrelaterat

  • Hage
  • Födda -21
  • Alltså dessa bett

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp