Sv: Gåshud

Det finns inga ursäkter för att detta får förekomma!
Tack för den svenska lagstiftningen!!!!!!!!!
Ninni
 
Sv: Gåshud

jag hoppas verkligen att de som håller på med det blir crushed och får rejäla skador!
 
Sv: Gåshud

Stackars djur :cry: jag lider med dom jag fattar inte vad det är för människor som kan ha det som nöje att se djuren lida så :confused: jag hatar när människan ska roa sig och djuret får lida, ska vi försöka se om vi kan starta nåt liknand med människor? Gör bara att jag hatar människan ännu mer :devil:
 
Sv: Gåshud

Folk som kallar det där sport kallar jag öppet dumma i huvudet och helt utan omdöme. Jag blir så jävla ledsen när jag ser sånt där.
 
Sv: Gåshud

En sån här film får mig att undra hur många av boskapen eller hästarna som överlever en rodeo. Den sista hästen i bildserien såg man ju ren panik i ögonen på!!! Fy jag blir mörkrädd av att tänka på vilket antal av djur som får lida för att "roa" människan:mad::cry:
 
Sv: Gåshud

Männsikor som gör sånt här, för skojs skull och för pengarnas skull borde få vara med om exakt samma händelser själva. idioter.
 
Sv: Gåshud

oj oj oj ...... vet inte om jag vågar titta ens efter att jag läst era inlägg.............. ska jag ta mod till mig???:cry:
 
Sv: Gåshud

Aj aj aj, det var verkligen en glädje dödare..:crazy:
Fy f**n för människor som behandlar djur på det viset och har kul åt det. :mad:
 
Sv: Gåshud

usch,usch och fy vad hemskt!!:cry:
jag fattar inte hur man kan göra så mot försvarslösa djur?!!
de som håller på med sånt borde bli utsatta för samma sak själva!:devil:

jag håller med ninni tur att sånt är förbjudet i sverige!!
 
Sv: Gåshud

Det finns mycket baksidor med mycket ..
T.ex så har jag börjat fundera över det här med roping och rodeo i allmänhet.
Har sett mycket skit om det alltså. :(
 
Sv: Gåshud

Det finns mycket baksidor med mycket ..
T.ex så har jag börjat fundera över det här med roping och rodeo i allmänhet.
Har sett mycket skit om det alltså. :(
Som tur e dras kalven med förhjuling i Sverige och rodeon kommer alldrig innanför våra gränser. Orkade inte se filmen , men har sett eländen m rodeon tidigare.:(
 
Sv: Gåshud

För j*vligt!:devil: Inte ett dugg bättre än tjurfäktning... Att dom som ställer upp i dessa tävlingar sover om nätterna är ju lustigt... men dom är väl hjärntvättade.
 
Sv: Gåshud

Nä, tjurfäktning är inte heller nåt att uppmuntra.
Det gör mig oxå arg! :devil:
Elaka människor utan hjärta är det som håller på med sånt skit.
 
Sv: Gåshud

Usch - man blir ju illamående! :cry:
Stackars djur! Att människan kan vara så grym...:mad:
 
Sv: Gåshud

Ursäkta, men USA är ett j_vla skitland med puckade människor :mad:. Räcker att kolla på Animal Planet varje kväll så inser man..
 
Sv: Gåshud

Ja verkligen, håller med. Ser ofta på Djurpolisen Houston bl.a, blir alltid lika förvånad över hur dom där jä*va amerikanarna är funtade..
 

Liknande trådar

Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 585
IT & mobiler Jag har blivit med Apple Watch, en 8 på 45 mm. Trivs inte riktigt med silikonarmbandet som följde med och försöker därför hitta något...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
616
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 145
Senast: Anon89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp