Bukefalos 28 år!

I

Instant

Är det någon som har varit på Gekås, Ullared, och handlat hund-saker? Vad tyckte ni om sortimentet? Upp med bilder och priser! :)
 
Sv: Gekås

nu har jag inte handlat där men jag var där i torsdas :D det är inte mycket grejor dom har. Och mest är det sånt som dom har på ica. Alltså inga jättefina halsband och sånt. Men dom hade en hel del billiga leksaker och en jättestor bädd som vad mjuk (stoppad) för 99 kr! det var en sån där fyrkantig bara. Inte en korg. billiga matskålar fanns det med
 
Sv: Gekås

GeKås har inte jättemkt hundsaker. Men som med allt annat så börjar de väl smått för att sen utöka om intresse för att köpa är stort.
 
Sv: Gekås

Har handlat ett par hundsaker där. Bl a ett extra halsband som duger gott å väl och en hundleksak.

men jag undviker nog leksakerna i fortsättningen. Kvalitén är sådär på dom.
såhär såg det ut i julas:
nyöppnad julklapp

20 min senare

och då är vovvan inte någon större leksaksmarodör. :crazy:
 
Sv: Gekås

Jag köpte 2 kg leversnittar för 19:- när jag var där sist. Och jag köpte 150 st bajspåsar för 5:-.
Jag behövde ingenting annat, men behövde jag leksaker och sånt är det också billigt och värt att köpa.
 
Sv: Gekås

Sortimentet har blivit större. Förr fanns det typ bara matskålar och grisöron men nu sist så hade det blivit betydligt mer. Köpte lite hundleksaker...
 
Sv: Gekås

Jag har köpt ett flexi koppel där att ha när vovvarna löper. Det var då inte nån kopia utan ett flexi. De är skitbra och var ganska mycket billigare än i zooaffären.

Kompisen köpte en bädd, bia-kopian de har och det tog ungefär tre veckor sen var den sprucken i en söm och "lädret" hade krackelerat. jämfört med hennes riktiga Bia som är 4 år och ser ny ut..

Men det är väl som med allt annat på gekås, man får kolla kavlisorten innan man handlar..
 
Sv: Gekås

Har de godis, läderkoppel och halsband?

Några fler? :bump:
 
Sv: Gekås

Ja dom har ju utökat efter hand vad man har märkt när man har varit där. Men mycket saker vill jag inte påstå att dom har precis.
 
Sv: Gekås

dom har ett par olika sortes koppel och några halsband, godis, mat,leksaker,mm!

har köpt både reflexkoppel som använd mycket flitigt och funkar jätte bra och leksaker som faktist håll trots en riktig mördar maskin som leker med dom! tjurmuskel och märgben som är uppskattat, nithalsband, reflextäcke, torkad lever, leversnittar, andra sortes ben vatten+mat skål mm

är nöjd med allt, visst kanske ingen super kavalite, men har håll iallafall 1 år och funkar ett tag till, sedan är det så billigt att man kan köpa flera olika av allt och det tycker jag är roligt!!
 

Liknande trådar

Ska snart till Gekås och köpa massa nytt till min kommande häst. VAD är bra grejer att köpa för häst och ryttare där? Vill ju gärna få...
2
Svar
25
· Visningar
3 049
Senast: EZMK
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 696
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 986
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Min ena gamla hund är mer eller mindre döv och eftersom han inte kan vara lös längre när han vimsar iväg får han ha rullkoppel. Köpte...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp