Generande hårväxt på hakan

Barbabelle

Trådstartare
Har haft problem med generande hårväxt på hakan i många år, får inte bort det utan det kommer alltid tillbaka....

Hur gör jag för att få bort håren för alltid?
 
Skulle också säga laser. Oftast krävs dock att hårstråna är mörka (bäst ska vara mörkt hår på ljus hy).
 
Säger också diodlaser, har gjort det på benen. Mycket nöjd med resultatet, gick 5 ggr tror jag.
Fast om du har ljusa hår funkar inte laser utan då funkar bara diatermi.
Beroende på orsaken till behåringen (om du har en hormonstörning), mängden och var du bor så kan du ev få det inom sjukvården.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Börjar du bli tunnhårig? Eller har du kanske haft tunt hår länge? Tunnhårighet kan för många börja redan i unga år. Ny forskning på...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har mycket hårväxt och då är tyvärr hakan inkluderad. Grova svarta hår. Jag rakar på morgonen innan jag visar mig. Rakar ibland så...
2
Svar
30
· Visningar
2 513
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 347
Senast: Bulldoozer
·
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 552
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp