Genomskinliga och vattniga flytningar

Daff

Trådstartare
Märkte nu på eftermiddagen att Doris har nån typ av flytningar, eller om det är att hon läcker kiss?

Blev en liten fläck på lakanet hon låg på, kanske 3 cm i diameter. Tänkte att hon har börjat löpa så torkade snippan med lite papper och då kom det lite mer vätska. Det är nästan som vatten, känner inte att det luktar något och tycker det ser helt genomskinligt ut. Sen har det kommit några gånger till under senaste timmarna.

Något som vet vad det kan vara?

Hon har hoppat över sitt löp men har egentligen aldrig varit så regelbunden så har inte varit så orolig över det men kanske hör ihop?
 
Provade torka igen och nu kom det något som var slemmigt och lite vitt/grått.

Jag har ingen termometer men tänkte åka och köpa en efter middagen.

I övrigt känns hon som vanligt. Vågar jag ta en vanlig promenad?
 
Du är säker på att hon inte är dräktig?
Låter lite som flytningen tikar får ett par veckor in i dräktigheten.
Lite åt äggvite hållet.
Kolla om det luktar något, i så fall hade jag ringt veterinär. Likadant om hon har förhöjd temperatur.
Pyo är ju alltid en risk såvida inte tiken är kastrerad.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 164
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 355
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Min tös började löpa 23:e Juli och avslutade löpet igår. På Lördagen hade hon gulaktiga flytningar som sedan avtagit. I övrigt som...
Svar
4
· Visningar
1 897
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 769
Senast: regina11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp