Jojjosan

Trådstartare
Jag vill gärna ha fakta om gerbiler är helt förtjust i dem. Berätta gärna om era gerbiler och lägg in bilder så är ni jättesnälla.

:bump:
 
Sv: Gerbiler

Jag två stycken töser här hemma som numera är runt 1½ år, men det blir bara charmigare för varje dag, dock måste jag sälja dem nu för att tiden inte räcker till längre för både dem och mina kaniner. I vilket fall, en sida som hjälpte mig innan jag skaffade dem var: http://www.zoonen.com/perzoonen/artikel.asp?oid=520181

Jag kan varmt rekomendera gerbiler som husdjur då de är rysligt charmiga, samtidigt som man nästa måste räkna med att man inte särskilt troligt kommer få ett keldjur, snarare ett djur som du kan studera och skratta åt deras roliga påhitt ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Görel
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 205
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp