Bukefalos 26 år!

German Line Kandar!!

B

**BORTTAGEN**

Är jöh rätt så billigt. Bara ~1000:-.
Mn är D någon som har D som kan säga om D är bra kvalité på lädret??
Undrar även om man kan ta bort nackstyket O ha D som vanligt träns? Ska använda som vanligt O även som kandar.

P

pemma

Hej!

Är också nyfiken på German Lines produkter. Någon måste det väl finnas som åtminstone sett produkterna?? (ex. kandaret)

M

mysan99

Vart köper man dessa produkter? Finns det någon hemsida? Mvh // Frida

L

lill_flesky

har iofs inget med inlägget som sådant att göra men snälla snälla, kan du inte skriva så man förstår! :crazy: det blir jättejobbigt att läsa när det är massa förskorningar och sådant :)

Och tillbaka till ämnet, har känt och klämt på german line tränsen men äger inget själv, kandaret är fint men jag tycker det ser lite klumpigt ut, man ska nog ha en häst med ganska grovt huvud om det ska se riktigt fint ut. Kvaliten på lädret verkar dock bra.

P

pemma

Jo, tror att det är Willab som har dem. Har dock inte sett kandaret i verkligheten och var därför nyfiken..

Liknande trådar

Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
2 058
Utrustning Hej! Jag tänkte fråga bara, vad har ni för erfarenheter utav bettet nedan? Det kommer ifrån Fager och modellen heter "John Universal"...
Svar
6
· Visningar
1 029
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
2 508
Kropp & Själ Hej! Har redan skrivit och svarat i tråd om detta. Har läst och läst och läser för att hitta något som kan förbättra mina tänders...
Svar
9
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #7
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

• Hopp-VM i Herning
  • Ridskoleryttare 2022