cambodia

Trådstartare
Finns det någon getingkunnig här? Jag har märkt några gånger då jag försökt mota ut getingar från fönster att de lämnar några droppar efter sig på rutan. En gång när jag skulle fånga en i ett glas och idag när jag skulle fösa ut den med ett papper. Vad är detta? Inte är det väl gift de sprutar ut, eller? O_o
 
Jag tror att de gör sina behov helt enkelt. ^^ Frågade samma sak på ett annat forum efter att en geting som jag försökte mota ut skvätte ifrån sig en liten droppe :D
 
Jag tror att de gör sina behov helt enkelt. ^^ Frågade samma sak på ett annat forum efter att en geting som jag försökte mota ut skvätte ifrån sig en liten droppe :D
Tack för ditt svar, och tack för att inte bara jag har funderat över detta :rofl:
Vi får tro på det, känns bättre :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
646
Hundhälsa Vi har ett helt gäng idioter här i stan som tycker att det är skitkul att gasa upp både a-traktorer, bilar och motorcyklar tills det...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 992
Senast: Lyan
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 561
Senast: Kraxa
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp