I

IsaIrina

undrar om det finns nån get-kunnig person här, finns det ? ska snart få två små getter . väldigt söta . hehe . någon som har sina getter i koppel ibland ..? är det svårt att få dom att vänja sig vid kopplet ? :banana:
 
Jag har en afrikansk dvärgget och Francess här på forumet har lantrasgetter!
 
Sv: getter

Jag har mina getter i koppel,eller ja,jag har fyra getter och har en i koppel.Det är inte alls svårt.Lär man dom när dom är små så är det jättebra.Det går bra annars.Men det kan ta några dagar.
 
Sv: getter

Våra leds dagligen till och från hagen i koppel, den ena är tom inkörd och har en egen liten vagn :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
678
Senast: GoLightly
·
Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
437
Senast: Sel
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
513
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 939
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp