Bukefalos 28 år!

Min älskling Ester, afrikansk dvärgget

bild048.jpg
 
Ja det gör jag men oftast går hon lös, kommer på inkallning (oftast ;))
 
okej. hehe. är det svårt att få dom att gå i koppel..? blir dom tama fort ?
 
Hon kunde det när hon kom, hon var va 2-3 år när hon kom. Hon är omhändertagen från ett ställe där hon inte hade det så bra. Är getterna du ska köpa mycket hanterade innan?
 
okeej. nae det är dom inte. dom är två månader. hehe. men vi får väl hoppas att dom lär sig så småningom. :p hehe. så hon var väldigt tam innan också ?
 
Hon stångades rätt mycket i början och sådana hon inte känner kan hon stånga nu. Hon är mest "min" och följer mig vart jag än går. Getter är nyfikna djur så ägna bara mycket tid åt dom så kommer dom bli jättegoa!
 
okej. men det ska ja försöka med, så mycket jag hinner. :) hehe. så söta dom är. har du några andra djur ? :banana:
 
Vi har många! 10 kaniner +5 ungar som är 2 dagar gammla, 2 nymfparakiter, 5 undulater, 2 katter, två marsvin, 1 dvärghamster och 1 guldhamster och så klart Ester!
Just nu har jag en liten ekorrbebis som jag föder upp också! :)
 
okeej. det var mycket. :) hehe. jag har 9 kaniner, 3 katter, lite höns + tupp. (och snart två getter då.) räknas små systrar ? :p
 
Här är våra getter. Dom små svart-vita. [bild]http://groups.msn.com/ljungdalsgarden/ljungdalsgrdensdjur.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=46[/bild]
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter en framgångsrik tävlingshelg delar dressyrryttaren Carl Hester med sig av sina tankar om att träna och tävla med hästar. "Jag är...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter 1,5 miljoner kronor och en biljett till Elitloppet! Önas Prince bjöd på uppvisning i Paralympiatravet. – Det känns som man kan gå på...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hästen ska medicineras med Equisolon i en månad och jag klurar på hur det bäst ska ske... Är det någon som har erfarenhet av vad/hur...
Svar
6
· Visningar
424
Senast: Corax
·
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 395
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp