Ghs, klasserna som inte sänds på svtplay. Någon som är där?

Rosett

Trådstartare
Det är ju flera ungdomsklasser på ghs, finns det nån som är där och kan rapportera? :D
Ghs Young rider cup, Morgondagens vinnare och Lövsta future challenge heter de väl.
 
Jag är inte där, men vill du betala 89 spänn så kan du se alla klasser och clinics direkt och i efterhand via Equisport - jag ska se en hel del men dock tidigast i kväll så kan inte liverapportera.

Vill du bara komma åt resultaten så kan du göra det utan att behöva betala någonting via Göteborg horse shows hemsida.
 
Jag är inte där, men vill du betala 89 spänn så kan du se alla klasser och clinics direkt och i efterhand via Equisport - jag ska se en hel del men dock tidigast i kväll så kan inte liverapportera.

Vill du bara komma åt resultaten så kan du göra det utan att behöva betala någonting via Göteborg horse shows hemsida.
Det finns en livestream på GHS hemsida också! Bara att googla eller leta i menyn på hemsidan. Såg två klasser på den igår :)
Tack! Kollar livestreamen nu :up:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show och Sweden International Horse Show går nu samman och startar Arena Youth Tour, en hopptävling för juniorer och...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Både Kajsa Björe och Janelle Larsson väljer att hoppa det största de får i Scandinavium. Björe väljer finalen i GHS Young Rider Cup och...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 699
Senast: sorbifolia
·
  • Artikel
Hästnyheter När kvalen var klara i Morgondagens Vinnare och Krafft Young Rider Cup toppade Ottilia Lundgren båda tabellerna. Nu har hon valt vilken...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp