GHS shoppingtråd 2019

Pancakes

Trådstartare
Äntligen är det dags för GHS! Mässan är för mig självklart inslag även om det inte alltid bör blir så mycket shoppat. Letar inget särskilt i år men ska unna mig något, vad vet jag när jag ser det :D

Vad är era shoppingplaner?

Bilder mer än välkommet på era inköp!
 
Äntligen är det dags för GHS! Mässan är för mig självklart inslag även om det inte alltid bör blir så mycket shoppat. Letar inget särskilt i år men ska unna mig något, vad vet jag när jag ser det :D

Vad är era shoppingplaner?

Bilder mer än välkommet på era inköp!

Ska kolla på transporter, kolla allt med stall/hagar/ridbana och sen kolla allt annat också då ;)
Har inget bestämt som jag ska köpa men nått lär det bli
Åker dock till Ullared imorgon så blir väl en del där...
Kommer vara på mässan torsdag-söndag. Har biljetter till alla dagar
 
Jag och kompisen jag ska gå med har planen att titta på lyxiga transporter vi som fattiga studenter bara kan drömma om. Sedan ska jag titta efter en snygg grimma också. :)
 
Jag har inget speciellt mål tror jag men kanske ett långt grimskaft. Ska i alla fall på GHS på söndag och blir mässan då också.
 
Ska titta på nytt träns till Simba, sömmarna börjar ge sig.
Ryggskydd/säkerhetsväst till mig.
Hästgodis från PS
Och kollamasken.
 
20190404_191352.jpg
 
Jag hade en ganska kort lista och på en timme hittade jag allt förutom lila-blingat tävlingspannband till dotterns ponny :(

Det inköpta har jag inte på bild men det är tolv par strumpor, två maskkontroll, en slicksten till min ponny, en vardagsgrimma till dotterns ponny, en vårjacka till mig samt beställt en lila säkerhetsväst till dottern.
Vad vi ska hitta på imorgon under dressyren är lite oklart nu när shoppingen är klar :confused:
 
Jag hade en ganska kort lista och på en timme hittade jag allt förutom lila-blingat tävlingspannband till dotterns ponny :(

Det inköpta har jag inte på bild men det är tolv par strumpor, två maskkontroll, en slicksten till min ponny, en vardagsgrimma till dotterns ponny, en vårjacka till mig samt beställt en lila säkerhetsväst till dottern.
Vad vi ska hitta på imorgon under dressyren är lite oklart nu när shoppingen är klar :confused:

Kolla på dressyren? :D jag siktar nog på mässan under första hoppklassen, brukar vara så himla mycket folk sen.
 
Jag ska dit idag, men behöver egentligen inte så mycket saker :D

Det jag skulle behöva köpa är ett ofodrat regntäcke med halvhals till ena ponnyn, han kan inte ha täcken utan då de sitter kasst på honom.
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 904
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 895
Senast: valy
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 189
Senast: Acto
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
801

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp