GHS shoppingtråd 2019

Riktigt snygg tränsväska, såg den på en webshop härom dagen och blev sugen. Kommer bli en sådan villhöver grej, kanske.

Hur mycket kostade abonnemanget? Var inne och kikade på deras hemsida och det låter spännande! Åtminstone för att testa ett år och ser vad man kan ha för nytta med det.
Tränsväskan var nog den dyraste tränsväskan som fanns på mässan, men föll pladask för den :o.

För mig kostar hoofstep 1000 kr i uppstart och 500 kr månad för 2 hästar.
 
Ett övervaknings system med gps för hästar i hagen, den ska larma om hästen kommer utanför hagen eller visar tecken på kolik mm men kan oxå se mina hästar som avatarer i mobilen när jag inte är hemma.

Jag har varit lite nyfiken/intresserad av systemet men oroar mig lite för att hästen ska kunna hänga sig i "selen", fastna när den kliar sig eller fastna i andra hästar :nailbiting: Men visst funkar det som någon form av abonnemang? Krävs internet i stallet för att det ska fungera?
 
Jag har varit lite nyfiken/intresserad av systemet men oroar mig lite för att hästen ska kunna hänga sig i "selen", fastna när den kliar sig eller fastna i andra hästar :nailbiting: Men visst funkar det som någon form av abonnemang? Krävs internet i stallet för att det ska fungera?
Ja abonnemang, kommer något nytt eller uppdatering så kostar det inget extra för användaren.
Sele? Sitter som en tyggrimma.
Maybecolicing-800x445.jpg

Vet inte om mottagaren behöver Internet eller om mobilt Internet redan är inbyggt i mottagaren, borde vara det sist nämnda.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 885
Senast: valy
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 105
Senast: JennyLz
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Acto
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 553
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp