Bukefalos 28 år!

Gick 2,8 kilometer idag

Jag skrev en jobbansökan idag som var tvunget att postas med snigelpost, då arbetsplatsen inte tog emot digitala ansökningar. Eftersom jag inte hade någon resa inplanerad någonstans närmaste tiden, så bestämde jag mig för att gå till brevlådan. Lite motion kan väl inte skada? Det är 1,4 km enkel väg till brevlådan.

Kan väl säga att det var tungt att gå den sträckan. Har ju en jävla massa överviktskilon att kånka på och dessutom har jag ingen kondition överhuvudtaget. Skulle verkligen behöva göra något åt det där. Vet bara inte hur jag ska mäkta med det.
 

Starkt gjort, under rådande omständigheter! :heart Jag hade förmodligen inte pallat mitt under en krisreaktion (och nu skulle jag inte palla heller pga. så medtagen efter att ha varit sjuk nästan en månad, så jag antar att jag är lite extra imponerad därför :D)
 
Starkt gjort, under rådande omständigheter! :heart Jag hade förmodligen inte pallat mitt under en krisreaktion (och nu skulle jag inte palla heller pga. så medtagen efter att ha varit sjuk nästan en månad, så jag antar att jag är lite extra imponerad därför :D)
Hade ju boendestöd här på morgonen som gjorde att jag kom upp ur sängen. Vi diskade och lagade mat. Sen skrev jag två ansökningar. Och då kom jag liksom igång.
 
Hade ju boendestöd här på morgonen som gjorde att jag kom upp ur sängen. Vi diskade och lagade mat. Sen skrev jag två ansökningar. Och då kom jag liksom igång.
Jättebra jobbat! Allt börjar med ett steg😍 Var snäll med dig själv, och var stolt över vad du klarade av idag. Man skulle önska att du kunde få hjälp av borndestöd oftare än vad du får nu. Tänk vilken skillnad rätt stöd skulle göra för dig, din självkänsla och ditt mående. Nu vet jag inte hur det funkar med stödinsatser i Sverige men förhoppningsvis kunde din diagnos öppna upp för mer konkret stöd i din vardag. Jag hejar på dig Wille🥳🥳
 
Jättebra jobbat! Allt börjar med ett steg😍 Var snäll med dig själv, och var stolt över vad du klarade av idag. Man skulle önska att du kunde få hjälp av borndestöd oftare än vad du får nu. Tänk vilken skillnad rätt stöd skulle göra för dig, din självkänsla och ditt mående. Nu vet jag inte hur det funkar med stödinsatser i Sverige men förhoppningsvis kunde din diagnos öppna upp för mer konkret stöd i din vardag. Jag hejar på dig Wille🥳🥳
Ja, boendestöd var guld värd idag. Det var dessutom en person jag gillar som kom.

Hur det kommer att se ut framöver vet jag inte än. På fredag ska jag träffa psykologen som gjorde den andra utredningen igen och får förhoppningsvis veta mer.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp