Gift vid första ögonkastet

Ska jag anmäla mig till gift vid först ögonkastet

  • Ja

    Röster: 16 51,6%
  • Nej

    Röster: 3 9,7%
  • Är du dum eller

    Röster: 5 16,1%
  • Gör det för vill vill se dig i TV!

    Röster: 7 22,6%
  • Nej Ta mig istället!

    Röster: 0 0,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    31
  • Omröstning stängd .

Tranan

Trådstartare
Jag såg att Gift vid första ögonkastet sökte deltagare.

Så på skoj startar jag denna omröstning.

Sen skriv gärna Den roligaste anledningen varför jag ska delta om ni vill det.

Om ni inte vill att jag ska delta skriv gärna varför.
 
Jag tyckte att det var ett intressant projekt när programserien startade, men det har bevisligen inte fungerat särskilt bra. Jag tror att det delvis beror på att utbudet på anmälda deltagare är för litet så att chansen att träffa rätt minskar rätt mycket.
Jag tror dessutom att misslyckandet med säsongerna hittills gör att färre ens bryr sig om att söka, så att chansen att hitta rätt minskar ännu mer.

Vill du bli Tv-kändis så tror jag det finns bättre vägar att gå.
 
Jag tyckte att det var ett intressant projekt när programserien startade, men det har bevisligen inte fungerat särskilt bra. Jag tror att det delvis beror på att utbudet på anmälda deltagare är för litet så att chansen att träffa rätt minskar rätt mycket.
Jag tror dessutom att misslyckandet med säsongerna hittills gör att färre ens bryr sig om att söka, så att chansen att hitta rätt minskar ännu mer.

Vill du bli Tv-kändis så tror jag det finns bättre vägar att gå.
har inget intresse att bli Tv-Kändis! fick bara ett mail från en vän. Som känner mig och vet att jag gillar udda saker.
 
🤣 Jag har inte sett det heller! :rofl:. Omg nu börjar bli nervös om de ringer! uha! men 50% av buke ville att jag skulle göra detta, tur att ni inte ville att jag skulle hoppa av en bro.
Om grupptrycket säger att man ska göra dumma saker så är det helt okej att låta bli.
Håller tummarna för att du kommer med även om det betyder att jag återigen behöver kolla på en svensk serie.
 
Vad spännande! Hoppas att du kommer med och att det ger en massa spännande erfarenheter... och kanske, kanske att du möter ditt livs kärlek. :heartheart
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 991
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 917
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
7 979
  • Omröstning
Mat Själv tycker jag att choklad ska vara utan annan smak men mint eller kokos är ok. Choklad med apelsinsmak är :yuck: Det värsta är ändå...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 490
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp