Gift vid första ögonkastet

Ska jag anmäla mig till gift vid först ögonkastet

  • Ja

    Röster: 16 51,6%
  • Nej

    Röster: 3 9,7%
  • Är du dum eller

    Röster: 5 16,1%
  • Gör det för vill vill se dig i TV!

    Röster: 7 22,6%
  • Nej Ta mig istället!

    Röster: 0 0,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    31
  • Omröstning stängd .
Jag tror att du har möjligheter att komma med, för du verkar vara en intressant och bra person med spännande intressen. Men var rädd om dig! Känns det fel så tacka nej. En del deltagare har blivit väldigt sårade. MVH "Hönsmamma"
Jag hoppas och tror att de främst tar med de personer som de anser att de har lyckats matcha ihop. Finns det ingen match till Tranan så lär de väl knappast leta reda på en "dålig match" bara för att få med Tranan i programmet, tänker jag.

Och trots att jag röstat nej, eftersom jag inte tror på konceptet, så önskar jag Tranan allt gott!
 
Jag hoppas och tror att de främst tar med de personer som de anser att de har lyckats matcha ihop. Finns det ingen match till Tranan så lär de väl knappast leta reda på en "dålig match" bara för att få med Tranan i programmet, tänker jag.

Och trots att jag röstat nej, eftersom jag inte tror på konceptet, så önskar jag Tranan allt gott!
Nej, jag tror verkligen att de undviker att göra dåliga macher. nu när jag har sett programet så undrar jag vad jag har get mig in på. men så reagerar jag på allt nytt som jag prövar
 
Nu är det bara bröllops saker på min google reklam. :cautious:
Jag har bara googlat programmet i sverige och utomlands!
Och nu är det klänningar och ringar överallt! :laugh:

Har för mig att männen väljer ringen till bruden i programmet så du kan ju börja studera modeller:D
 
30921


Så här mina google annonser sett ut hela dagen!
Snygga tjejer! men jag passar inte i vitt! :laugh: :p:rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 991
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 919
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
7 991
Senast: _Elly_
·
  • Omröstning
Mat Själv tycker jag att choklad ska vara utan annan smak men mint eller kokos är ok. Choklad med apelsinsmak är :yuck: Det värsta är ändå...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 491
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp